Zarządzanie firmą -> CRM, ERP, księgowanie online

  • innowacyjny system do zarządzania firmą online
  • stworzony z myślą o małych i średnich firmach
  • darmowy okres testowy na 14 dni
  • zaawansowane rozwiązania z zakresu CRM oraz ERP
  • dodatkowe moduły: fakturowanie, księgowość online, chaty, ewidencja czasu pracy
  • dostępna aplikacja na systemy Android, iOS oraz WindowsPhone
  • duży wybór integracji
  • najlepszy support w rankingach systemów CRM, opublikowanych przez Sellwise

Opis

Firmao to polskie oprogramowanie dla biznesu, które łączy w sobie kompleksowe funkcjonalności systemów CRM oraz narzędzi ERP. Niezaprzeczalnym atutem tego rozwiązania jest fakt, że jest to system, który nie wymaga dodatkowego wdrożenia – możemy na nim pracować w dowolnej przeglądarce internetowej lub korzystać z dedykowanej aplikacji mobilnej. Firmao stworzona została przez łódzką firmę MTEC, natomiast pierwsza wersja online narzędzia została wdrożona pod koniec 2010 roku.

Firmao wciąż usprawnia swój system tak, by był jak najlepiej dostosowany do potrzeb rynkowych. Obecnie hostowana jest w serwerowniach Amazona, jednych z najlepszych i najbezpieczniejszych serwerowni dedykowanych dla rozwiązań biznesowych. Chociaż z narzędzia możemy swobodnie korzystać z poziomu przeglądarki, to istnieje oczywiście możliwość instalowania go na własnych serwerach firm. 

Jak wygląda praca z Firmao? Otrzymujemy tu potężną bazę rozwiązań dla biznesu, które skupiają się głównie na systemie CRM oraz mocno rozbudowanych funkcjonalnościach księgowych dla firmy. Znacznie mniejszą część, jednak wciąż ważną, zajmują rozwiązania wspierające współpracę oraz zarządzanie wiedzą. W tym jednym, niezwykle prostym w obsłudze narzędziu, znajdziemy wszystko to, co jest nam potrzebne do zdalnego zarządzania firmą oraz pracownikami. Z łatwością możemy tu monitorować skrzynkę mailową, faktury, informacje o kontrahentach, płace, prowizje, a także zarządzać magazynem i pracownikami.

Kto powinien skorzystać z oferty Firmao? Tak naprawdę jest to narzędzie dla każdej firmy, która chce się rozwijać, a także stawia na dobry kontakt z klientem i chce zadbać o jego zadowolenie. Dużą grupą spośród ponad 50 000 użytkowników stanowią małe i średnie firmy, jednak z roku na rok grono to powiększa się także o takie instytucje jak przychodnie zdrowia, szpitale, czy też jednostki naukowe. 

Szczegóły

Cena: od 30 zł netto / miesiąc

Debiut: 2010

Wersja darmowa: okres testowy przez 14 dni

Język programu: polski, angielski, niemiecki, rosyjski

Platforma: web, aplikacja mobilna

Baza wiedzy: darmowe wideo szkolenia, pomoc, blog

Wsparcie klienta: telefon, mail

Posiada API: tak

Firmao: najważniejsze funkcjonalności

Na początek przygody z Firmao warto skorzystać z 14-dniowego okresu  testowego, by sprawdzić, jak wygląda system i jakie moduły będą nam potrzebne. Po zarejestrowaniu się w systemie otrzymujemy dostęp o narzędzia w wersji Full (wariant środkowy) i możemy przekonać się, jak bardzo rozbudowanym, a zarazem czytelnym i intuicyjnym w obsłudze narzędziem jest Firmao.

CRM 

Jest to najbardziej rozbudowana funkcjonalność w Firmao, która służy do kompleksowego zarządzania relacjami z kontrahentami. Dzięki temu rozwiązaniu jesteśmy w stanie z łatwością przechowywać i analizować relacje z poszczególnymi klientami, zarządzać spotkaniami, jak również kosztami i przychodami dotyczącymi współpracy z danym klientem.

Co ważne, CRM stanowi bardzo duże wsparcie dla działu sprzedaży oraz obsługi klienta, a możliwość dostosowania do potrzeb danej firmy sprawia, że możemy pozytywnie wpłynąć na wydajność i efektywność pracowników, bez chaosu i nadmiernego przeładowania informacjami. 

Wybrane funkcjonalności:

  • obsługa wielu skrzynek e-mailowych;
  • telefonia VOIP;
  • przypomnienia;
  • możliwość przechowywania plików firmowych w chmurze.

ERP

Moduł służący do zaawansowanej ewidencji zasobów magazynowych, który umożliwia m.in. składanie zamówień, analizowanie poszczególnych transakcji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie i przesyłanie dokumentów magazynowych, jak również generowanie raportów dotyczących stanów magazynowych.

Wybrane funkcjonalności:

  • integracja z modułami tworzenia ofert, zamówień i fakturowania;
  • obsługa kolejek LIFO i FIFO.

Księgowość online oraz fakturowanie

Firmao oferuje rozbudowaną opcję fakturowania, z takimi udogodnieniami jak wystawianie faktur na podstawie zamówień oraz tworzenie zamówień w oparciu o oferty. Co więcej, dział księgowości może skorzystać także z zautomatyzowanej ewidencji sprzedaży oraz zakupów, możliwości sporządzania KPiR, automatycznego generowania listy płac oraz realizacji przelewów. Co więcej, Firmao umożliwia także generowanie pliku JPK, na podstawie faktur oraz innych dokumentów księgowych. 

Contact center i call center

Z myślą o działach sprzedaży wdrożone zostały rozwiązania umożliwiające sprawną i szybką obsługę klientów. Wśród nich warto zwrócić uwagę na moduł Contact Center, Callback, Call Center oraz Livechat, które można z łatwością umieścić na stronie. Dodatkowo, istnieje także możliwość sprawdzania, kto zajmuje się odpowiadaniem na zapytania klientów z Livechat.

Moduł do masowego mailingu

Dla działu marketingu przygotowany został moduł umożliwiający masową wysyłkę maili nawet do tysiąca odbiorców, co odbywa się w zaledwie kilku kliknięciach. Co więcej, marketingowcy mogą analizować skuteczność kampanii mailingowych, a także obsługiwać ankiety, które badają poziom zadowolenia klientów z realizowanych usług, sprzedawanych produktów lub obsługi sprzedażowej.

Integracja z innymi programami

W Firmao możemy skorzystać z wielu integracji, które mają usprawniać pracę wszystkich zespołów, w tym m.in. HR, marketingu, czy też działu sprzedaży. Obecnie do wyboru mamy ponad 100 różnych, zewnętrznych aplikacji, takich jak m.in. Google, Allegro, PrestaShop, Symfonia FiK i MK, Ramzes, czy też SerwerSMS.

Cennik Firmao – ile to kosztuje?

Pierwsze 14 dni korzystania z Firmao jest zupełnie bezpłatne – nie musimy podpinać na tym etapie karty kredytowej, nie podpisujemy również żadnych zobowiązań. Po tym czasie przechodzimy już na plany płatne, zróżnicowane ze względu na cenę i dostępne funkcjonalności. Największą popularnością cieszy się pakiet Full, którego koszt wynosi od 45 zł netto miesięcznie, przy wykupieniu abonamentu na 12 miesięcy z góry. Warto jednak pamiętać, że dostęp do Firmao możemy wykupić na krótszy czas, jednak należy wówczas liczyć się z nieco wyższymi kwotami pakietów, zaczynającymi się od 39 zł netto miesięcznie.

Podsumowanie

Firmao to kompleksowe narzędzie, które skupia w sobie wszystko to, co jest niezbędne do codziennej pracy z klientem i rozwoju firmy. Znajdziemy tu nie tylko podstawowe funkcjonalności takie jak system CRM, czy też fakturowanie i księgowość online, ale także takie opcje jak generowanie listy płac, czy też zarządzanie magazynem. Co ważne, Firmao jest narzędziem nieustannie udoskonalanym – z roku na rok mamy dostęp do większej liczby nowych funkcjonalności, kolejnych wersji językowych, czy też tablicy kanban.

Najważniejsze zalety Firmao:

14-dniowy okres testowy 

ponad 100 integracji do wyboru, w tym m.in. z Zapier i VOIP

rozbudowane rozwiązania CRM i małego ERP

czat z suportem online

dodatkowe moduły dla księgowości, marketingu i obsługi klienta

dostępne API i aplikacja mobilna

Najważniejsze wady:

API dostępne za dodatkową opłatą w pakiecie Standard i Full (od 45 zł netto)

aplikacja mobilna RWD (zamiast klasycznej)

stosunkowo niewiele rozwiązań wspierających komunikację i współpracę działów projektowych

Funkcje Firmao

Zbiór najbardziej popularnych funkcjonalności, które znajdziesz w narzędziu Firmao. Nie są to wszystkie funkcje narzędzia, a jedynie wybór najciekawszych i najbardziej istotnych.

Funkcjonalność
  • Segmentacja subskrybentów
  • Automatyzacja wysyłek e-mail
  • Darmowy okres próbny
  • Gotowe szablony wiadomości
  • Personalizacja wiadomości
  • Geolokalizacja
  • E-maile transakcyjne
  • Import / eksport odbiorców

Cennik Firmao

Zobacz, jakiego budżetu potrzebujesz, by korzystać z tego narzędzia.


Alternatywy dla Firmao

Sprawdź inne narzędzia, które realizują podobne cele biznesowe. Być może któreś z nich bardziej Cię zainteresuje.

Firmao: Opinie

5 Ocena Ilość dodanych opinii: 2
5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka
Marcin Wesel avatar
Marcin Wesel – 2021-06-02 09:44:12

Podsumowanie opinii

Jeden z dużych graczy na rynku CRMów i ERP w Polsce. Trzeba przyznać, że korzystanie z niego jest całkiem intuicyjne. Porównując próg wejścia do np. Zoho czy Salesforce, jest naprawdę dobrze. Wdrożenie się wymaga trochę czasu, ale później z aplikacji korzysta się wygodnie i sprawnie. Jeśli dobrze skonfigurujesz wszystkie moduły, możesz zarządzać całą firmą z poziomu przeglądarki (wystawiając faktury, wysyłając wiadomości e-mail do klientów, zamawiając wysyłki i śledząc stany magazynowe). Kusząca wizja, bez potrzeby skakania po różnych programach.

Oceniam na PLUS

Użytkownik nie wyszczególnił plusów.

Oceniam na MINUS

Użytkownik nie wyszczególnił minusów.

Maciej avatar
Maciej – 2021-06-04 06:06:03

Podsumowanie opinii

Bardzo wygodne rozwiązanie, dające wiele możliwości. Program jest intuicyjny w użytkowaniu i umożliwia dostosowanie widoku do własnych potrzeb. Dużym plusem jest także zawsze szybkie uzyskanie kontaktu z serwisem oraz reakcji od nich w przypadku usterki.

Oceniam na PLUS

Użytkownik nie wyszczególnił plusów.

Oceniam na MINUS

Użytkownik nie wyszczególnił minusów.


Dodaj opinię o Firmao