Obsługa klienta na najwyższym poziomie

  • pierwsza na świecie platforma relacji konwersacyjnych
  • możliwość sprawnego zarządzania bazą klientów i kontaktowania się z nimi za pomocą czatu
  • bieżące raportowanie wyników całego zespołu
  • automatyzacja komunikatów wysyłanych do klienta
  • darmowy, 14-dniowy okres testowy
  • duży wybór dostępnych integracji

Opis narzędzia

Intercom to wiodąca platforma komunikacyjna, która używana jest przez największych gigantów korporacyjnych w celu kontaktowania się z klientami. Jest to pierwsza tego typu platforma na świecie, która bazuje na inteligencji użytkownika, a także targetowaniu behawioralnym, by w ten sposób lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania klienta. 

Co ważne, Intercom pomaga firmom nie tylko w komunikacji z klientem, ale też staje się świetnym narzędziem do wysyłania osobistych komunikatorów i kontrolowania tego, kto korzysta z naszych usług. Możemy tu wysyłać ukierunkowane wiadomości mailowe, a także w lepszy i skuteczniejszy sposób pozyskiwać i angażować klientów, co jest szczególnie ważne dla działu marketingowego i sprzedażowego w każdej firmie.

Intercom to amerykańska firma produkująca oprogramowanie, założona w 2011 roku w Kalifornii. Jej celem jest usprawnianie komunikacji z potencjalnymi i obecnymi klientami za pomocą dedykowanej aplikacji, witryny internetowej, mediów społecznościowych lub poczty e-mail. Począwszy od 2017 Intercom może poszczycić się 100 000 aktywnych użytkowników miesięcznie, natomiast od 2018 roku ma 30 000 stałych klientów. Wśród firm korzystających z usług Intercom znajdziemy takie światowe korporacje jak: Facebook, IBM, Microsoft, Udemy, Workplace, AWS, SHopify, Unity oraz Sotheby’s.

Intercom to niezwykle prosta i wygodna w obsłudze platforma, dzięki której każda firma – ta mniejsza i większa – jest w stanie zdobyć uznanie wśród klientów, a co za tym idzie, skutecznie zwiększać wydajność. W jednym miejscu otrzymujemy mocno zaawansowane narzędzie, które jest w pełni zorientowane na klienta i gwarantuje świetnie zoptymalizowaną komunikację z nim.

Szczegóły

Cena: od 59 $ / miesięcznie

Debiut: 2011

Wersja darmowa: wersja testowa na 14 dni

Baza wiedzy: centrum pomocy, blog, FAQ, poradniki, wersja demo, webinary

Język programu: angielski, niemiecki, hiszpański, francuski, portugalski

Wsparcie klienta: formularz kontaktowy             

Posiada API: tak

 

Intercom: najważniejsze funkcjonalności

Intercom to świetne narzędzie, które przeprowadza każdą firmę w zupełnie nowy wymiar komunikacji z klientem. Wśród głównych funkcjonalności, jakie oferuje ta zaawansowana platforma znajdziemy m.in.:

  • funkcje podstawowe takie jak:
  • testowanie A/B,
  • czat na żywo,
  • rozwiązywanie problemów,
  • skrzynka mailowa dla całego zespołu,
  • aktualizacje systemowe w czasie rzeczywistym,
  • oznaczanie wiadomości mailowych,
  • możliwość śledzenia zachowań i czynności użytkownika;
  • możliwość wysyłania ukierunkowanych wiadomości e-mail opartych na preferencjach i zachowaniach klienta;
  • możliwość wysyłania newsletterów i tworzenia list mailingowych;
  • automatyzacja komunikatów wysyłanych do klienta poprzez zastosowanie chatbotów rozpoznających danego klienta i przyporządkowanie go do danego pracownika;
  • możliwość przeglądania wszystkich danych klienta zapisanych w jednym miejscu (m.in. lokalizacja, dane kontaktowe, dane firmy, aktywność klienta na naszej stronie, historia interakcji z klientem)
  • możliwość skorzystania z systemu pomiarów w czasie rzeczywistym, co jest świetnym rozwiązaniem w przypadku komunikacji z odbiorcami z całego świata;
  • śledzenie postępów zespołu oraz generowanie zaawansowanych raportów z wynikami zarówno jednego pracownika, jak i całego zespołów.

Intercom: integracje z platformami

W Intercom otrzymujemy wszystko to, co jest potrzebne do zintegrowania z różnymi narzędziami, z których korzystamy. Klienci Intercom otrzymują do dyspozycji potężne interfejsy API oraz kompleksową dokumentację z pakietami SDK i bezpłatnymi obszarami roboczymi dla programistów. Dodatkowo możemy liczyć tu na szybką, skuteczną pomoc działu technicznego, z którym kontaktujemy się za pomocą czatu lub forum.

Wśród najważniejszych aplikacji, które możemy integrować z Intercom, znajdziemy m.in.:

  • Jira Cloud
  • Google Analytics
  • Slack
  • Salesforce
  • Google Calendar
  • Facebook
  • Quick Links
  • Get a Demo
  • Stripe
  • Aircall
  • Aircall Now
  • Outlook Calendar
  • HubSpot
  • Clearbit Reveal
  • Segment
  • Marketo
  • Close
  • SnapCall
  • Nalia
  • Nethunt CRM
  • Dashworks
  • Query Layer
  • Sleekplan
  • Hevo

Lista wszystkich integracji dla Intercom dostępna jest na stronie firmy.

Ile to kosztuje?

W Intercom do dyspozycji mamy dwa warianty, z których firmy mogą skorzystać – pierwszy wariant przeznaczony do obsługi podstawowego czatu i wiadomości, drugi do automatyzacji i przesyłania wiadomości na dużą skalę. W pierwszej wersji Intercom oferuje dwa pakiety: Start (dla jednego użytkownika) oraz Grow (dla 5 użytkowników). Oba pakiety można przetestować przez 14 dni zupełnie za darmo i sprawdzić wszystkie dostępne funkcje.

W przypadku pakietów dla dużych firm do wyboru mamy pakiet Accelerate, wybierany przez 53% wszystkich użytkowników oraz pakiet Scale. Chcąc jak najlepiej sprostać oczekiwaniom klientów korzystających z Intercomu, do wyboru mamy także opcjonalne dodatki, z których można skorzystać w każdym pakiecie. Są to: wirtualne wycieczki produktowe, opcja zaawansowanego generowania leadów, zaawansowane zaangażowanie klientów oraz zaangażowana automatyzacja wsparcia.

Podsumowanie

Intercom to świetne narzędzie dla dużych firm, które są zorientowane na skuteczną optymalizację komunikacji z klientem. Dzięki temu rozwiązaniu możemy przyspieszyć proces udzielania odpowiedzi klientowi, a także tworzyć zaawansowane bazy danych o klientach. Dodatkowym atutem jest tu z pewnością mnogość dostępnych rozwiązań oraz możliwość kontaktowania się z klientem przez całą dobę.

Najważniejsze zalety Intercom:

świetne narzędzie do optymalizacji komunikacji z klientem 

zbieranie i zarządzanie danymi o klientach

bogata funkcjonalność i wiele opcji dodatkowych

dostępność API

duży wybór integracji

14-dniowy okres próbny bez dodatkowych opłat

Najważniejsze wady Intercom:

narzędzie skierowane raczej do dużych przedsiębiorstw z rozbudowanym systemem relacji z klientem

Funkcje Intercom

Zbiór najbardziej popularnych funkcjonalności, które znajdziesz w narzędziu Intercom. Nie są to wszystkie funkcje narzędzia, a jedynie wybór najciekawszych i najbardziej istotnych.

Funkcjonalność
  • Segmentacja subskrybentów
  • Automatyzacja wysyłek e-mail
  • Darmowy okres próbny
  • Gotowe szablony wiadomości
  • Personalizacja wiadomości
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
  • Import / eksport odbiorców

Cennik Intercom

Zobacz, jakiego budżetu potrzebujesz, by korzystać z tego narzędzia.


Alternatywy dla Intercom

Sprawdź inne narzędzia, które realizują podobne cele biznesowe. Być może któreś z nich bardziej Cię zainteresuje.

Intercom: Opinie

5 Ocena Ilość dodanych opinii: 1
5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka
Marcin Wesel avatar
Marcin Wesel – 2021-02-19 09:38:40

Podsumowanie opinii

Narzędzie do obsługi klienta na najwyższym poziomie. Używany przez największych graczy na rynku usług online. Nie dość, że wygląda świetnie, to w subtelny sposób zachęca odwiedzających do rozmowy i zostawienia kontaktu.

Oceniam na PLUS

Wygląd, UX, interakcja z użytkownikiem, profesjonalizm.

Oceniam na MINUS

Relatywnie wysoka cena, szczególnie dla początkujących biznesów online.


Dodaj opinię o Intercom