Obsługa klienta

  • kompletna platforma obsługi klienta
  • komunikacja wielokanałowa (m.in. email, Messenger, WhatsApp, SMS, chat link)
  • świetne rozwiązanie dla mniejszych i większych firm
  • system ticketowy do obsługi złożonych zagadnień przez określone działy w firmie
  • darmowy, 14-dniowy okres testowy
  • integracja z ponad 200 narzędziami
  • 34 dostępne wersje językowe

Opis

LiveChat to profesjonalne, wielofunkcyjne narzędzie do internetowej obsługi klientów, marketingu online oraz analityki ruchu na naszej stronie internetowej. Jest to świetne rozwiązanie dla każdej firmy, które – jak wynika z rankingu serwisu G2 Crowd – jest jedną z sześciu najlepszych aplikacji dla średniej wielkości przedsiębiorstw. Co więcej, LiveChat znajduje się w czołówce najlepszych rozwiązań dla małych firm, które mogą korzystać ze wszystkich funkcjonalności tej aplikacji.

Historia aplikacji LiveChat sięga aż 2002 roku, kiedy to jej twórcy Livechat Software postanowili stworzyć nowoczesne rozwiązanie, które na dobre zmieni sposób komunikacji firm z klientami. Od 2010 roku aplikacja działa w modelu SaaS (Software as a Service). W 2014 roku LiveChat zadebiutowała na GPW w Warszawie, a w 2015 roku firma ogłosiła, że z jej usług korzysta już ponad 10 000 organizacji na całym świecie. W 2017 roku, po 15 latach rozwoju aplikacji, LiveChat wspiera ponad 20 000 firm, w tym światowe korporacje takie jak m.in. Bosch, Philips, Samsung, ING, Ikea, Ryanair oraz Nikon. 

Na początek warto w kilku słowach wspomnieć o czynnikach, które przyczyniły się do tak szybkiego rozwoju narzędzia LiveChat. Decydujący wpływ z pewnością miała rozwinięta integracja z wieloma narzędziami wykorzystywanymi w e-commerce, intuicyjność obsługi systemu oraz bogata funkcjonalność. Co ważne, LiveChat przez pierwsze 2 tygodnie użytkowania jest całkowicie bezpłatny, po czym koszt użytkowania zaczyna się od 16 $ miesięcznie.

Szczegóły

Cena: od 16 $ / miesięcznie (przy płatności rocznej)

Debiut: 2002

Wersja darmowa: wersja testowa na 14 dni

Baza wiedzy: centrum pomocy, poradniki,  webinary, forum (LiveChat community)

Platforma: w chmurze (Web, SaaS), Android, iOS

Język programu: 33 wersje językowe do wyboru

Wsparcie klienta: czat                                        

Posiada API: tak

 

LiveChat: najważniejsze funkcjonalności

LiveChat to system składający się z dwóch elementów: okienka rozmowy, które wyświetla się na stronie internetowej użytkownika oraz wieloplatformowej aplikacji operatora, dzięki której rozmowy mogą być przeprowadzane zarówno na komputerze (Windows, Mac OS X) oraz urządzeniach mobilnych (Android i iOS). 

Komunikacja w LiveChat może odbywać się w sposób pasywny, kiedy to czat rozpoczynany jest przez użytkownika poprzez kliknięcie przycisku rozmowy, a także w sposób aktywny, rozpoczynany przez operatora lub system LiveChat w momencie, gdy odwiedzający spełni określone kryteria. Funkcjonalności systemu zostały podzielone na kilka zasadniczych kategorii.

System ticketowy do przekierowywania zadań do odpowiednich działów

  • źródła ticketów, oznaczanie i oceny
  • komentarze
  • raporty i analityka ticketów

Zarządzanie zespołem

  • zarządzenie kontem agenta, przypisywanie ról agenta
  • grupy
  • nadzór czatu i ustalanie limitu czatów
  • przygotowywanie harmonogramu pracy

Angażowanie klientów 

  • automatyczne lub personalizowane zaproszenia
  • eye-catchers (grafiki, które przyciągają uwagę odbiorcy)
  • czat na Facebooku
  • przekierowywanie na grupy użytkowników
  • personalizowane zaproszenia
  • osadzone i wyskakujące okno czatu
  • automatyczne lub manualne przydzielanie czatów

Narzędzia e-commerce przydatne dla właścicieli sklepów internetowych

  • cele i informacje o sprzedaży
  • integracje e-commerce
  • kierowanie na użytkowników z kampanii

Narzędzia czatu

  • podgląd wiadomości
  • gotowe odpowiedzi / szablony
  • informacje o użytkownikach
  • tagi czatu
  • udostępnianie plików
  • archiwum
  • oś czasu
  • status wiadomości

Bezpieczeństwo danych

  • szyfrowanie danych
  • maskowanie kart kredytowych
  • dwuetapowa weryfikacja
  • weryfikacja za pomocą kont Google
  • europejskie centrum danych we Wrocławiu

Monitorowanie zachowań użytkowników i przetwarzanie ich w panelu analitycznym

  • zbieranie danych o klientach i filtrowanie odwiedzających
  • dodatkowe informacje o odwiedzających naszą stronę internetową

Raportowanie i analiza

  • podstawowe statystyki
  • eksportowanie statystyk i analiz
  • raporty czatu i ticketów
  • filtrowanie konwersacji
  • raporty za pomocą API
  • podsumowanie dnia
  • dashboard

Uzyskiwanie opinii od odbiorcy

  • oceny, w tym także oceny ticketów
  • komentarze oceniające
  • ankiety po czacie

LiveChat: integracje z platformami

LiveChat oferuje ponad 200 integracji z zewnętrznymi systemami i narzędziami, co pozwala na skuteczną automatyzację procesów obsługi klienta. Wśród integracji znajdziemy te z kategorii: analytics, chatbots, CMS, contact management, CRM, desktop sharing, e-commerce, email marketing, files sharing, help desk, invoicing oraz social media.

Najpopularniejsze integracje w LiveChat: 

  • Zoom
  • Twitter
  • TeamViewer
  • Prestashop
  • Slack
  • Super Vision
  • Facebook
  • GetResponse
  • Google Analytics / Google Adwords
  • ChatBot
  • Mailchimp
  • Hubspot
  • HelpDesk
  • Zendesk
  • Shoplo
  • WooCommerce / Wordpress

Lista wszystkich integracji dostępnych w LiveChat znajduje na oficjalnej stronie produktu.

LiveChat – ile to kosztuje?

Jednym z plusów aplikacji LiveChat jest darmowy okres testowy na 14 dni, podczas którego nie jest wymagane podawane danych do karty kredytowej. Możemy wówczas sprawdzić wszystkie funkcje oferowane przez serwis. Po tym czasie przechodzimy na plany płatne, których ceny zaczynają się od 16 $ miesięcznie przy rozliczaniu rocznym lub 19 $ przy rozliczaniu miesięcznym. Pakiety zróżnicowane są w zależności od wielkości firmy oraz dostępnych funkcji, w zależności od tego, na jakich opcjach nam zależy. 

Podsumowanie

LiveChat to lider wśród narzędzi do wielokanałowej obsługi klienta, oferujący bogatą funkcjonalność i dużą ilość gotowych integracji. Jest to świetne rozwiązanie zarówno dla niewielkich firm, jak i tych, które są już rozwinięte i potrzebują bardziej rozbudowanych narzędzi zarówno do obsługi klienta, jak i marketingu online oraz analityki ruchu na stronie internetowej. Co ważne, by zapoznać się ze wszystkimi funkcjami systemu, LiveChat oferuje użytkownikom 2-tygodniowy, darmowy okres próbny, po którym można przejść na jeden z kilku dostępnych pakietów cenowych.

Najważniejsze zalety LiveChat:

prosta, intuicyjna obsługa

bogata funkcjonalność 

dostępność API

bardzo dużo gotowych integracji                                 

14-dniowy okres testowy (za darmo)

Najważniejsze wady LiveChat:

stosunkowo wysoka cena 

osobna płatność za każde stanowisko, które jest zalogowane w aplikacji

Funkcje LiveChat

Zbiór najbardziej popularnych funkcjonalności, które znajdziesz w narzędziu LiveChat. Nie są to wszystkie funkcje narzędzia, a jedynie wybór najciekawszych i najbardziej istotnych.

Funkcjonalność
  • Segmentacja subskrybentów
  • Darmowy okres próbny
  • Gotowe szablony wiadomości
  • Personalizacja wiadomości
  • Geolokalizacja
  • E-maile transakcyjne

Cennik LiveChat

Zobacz, jakiego budżetu potrzebujesz, by korzystać z tego narzędzia.


Alternatywy dla LiveChat

Sprawdź inne narzędzia, które realizują podobne cele biznesowe. Być może któreś z nich bardziej Cię zainteresuje.

LiveChat: Opinie

5 Ocena Ilość dodanych opinii: 1
5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka
Marcin Wesel avatar
Marcin Wesel – 2021-03-20 17:48:27

Podsumowanie opinii

Bardzo fajne narzędzie do obsługi klienta. Działa niezawodnie i ma bardzo przyjemny dla oka wygląd. Do tego od strony UI i UX dla klienta rozwiązanie jedno z ładniejszych na rynku.

Oceniam na PLUS

Użytkownik nie wyszczególnił plusów.

Oceniam na MINUS

Użytkownik nie wyszczególnił minusów.


Dodaj opinię o LiveChat