Sugester
Sugester. Jakie są jego zalety i wady?
Sugester to oprogramowanie łączące funkcje helpdesku oraz narzędzia CRM. Docenią je zarówno pracownicy działu pomocy technicznej, jak i osoby zajmujące się obsługą klienta. System przechowuje wszystkie informacje o leadach oraz interakcjach z nimi. Na postawie zebranych danych tworzy on profile klientów, umożliwiając również lepsze ich zrozumienie.
Sugester to polskie narzędzie, pomagające zdobywać coraz większą liczbę klientów oraz zwiększać sprzedaż. W dużym stopniu ułatwia ono różne procesy, dzięki którym można zaoszczędzić czas, a w zamian – zająć się czymś innym.
W programie otrzymujesz narzędzia pozwalające na śledzenie działań, które leżą w centrum zainteresowań każdej firmy. Przede wszystkim Sugester pomaga utrzymywać dobre relacje z klientami, zachowywać lojalność obecnych oraz zdobywać kolejnych. Firma Sugester, która wyprodukowała to narzędzie, powstała w 2015 r.
Sugester – podstawowe funkcje
Poniżej opisujemy najważniejsze funkcje Sugestera.
Funkcje | Znaczenie |
Obsługa klienta i zbieranie leadów | Sugester umożliwia dodanie do strony okienka czatu. Funkcjonalność ta pozytywnie wpływa nie tylko na obsługę klientów, ale też na ilość porzucanych koszyków. Łatwiej jest dzięki niej zebrać także dane kontaktowe od potencjalnych klientów. Ważne jest również to, że rozmowy na czacie zapisują się w archiwum, które może posłużyć Ci do wyciągnięcia konstruktywnych wniosków, jak również i do samych szkoleń. |
Import danych | Do Sugestera można łatwo zaimportować wiele danych. Rob się to na dwa sposoby: bezpośrednio z ustawień bądź też z modułu klientów. Wystarczy dodać odpowiedni plik, np. w formacie csv lub xls. Następnie taką bazę można podzielić na osobne segmenty, a także ukryć wybrane dane przed niepowołanymi osobami. |
Personalizacja lejków sprzedażowych | Sugester umożliwia personalizację lejków sprzedażowych. Tę funkcję czasem jednak niełatwo jest znaleźć, ze względu na nazewnictwo. Gdzie zatem należy jej szukać? Cóż, sam lejek nietrudno jest znaleźć, problem może być natomiast z etapami procesu sprzedaży, które określone są tutaj mianem „statusów klienta” (interesów). W tym miejscu można nimi odpowiednio zarządzać oraz nadawać im określony priorytet. |
Rozdzielanie zadań | Sugester pozwala również delegować zadania pracownikom. Możesz nadać tym zadaniom określony priorytet i status oraz wyznaczyć datę ich wykonania. Co więcej, określone zadania możesz łączyć w projekty. W karcie pracy masz też okazję gromadzić dane o przepracowanym czasie, dzięki czemu prościej Ci będzie rozliczyć się z umów cywilnoprawnych. |
Porządkowanie e-maili i centralizacja komunikacji | Do programu możesz podłączyć dowolną liczbę skrzynek. Dzięki tej funkcji możesz gromadzić wszystkie wiadomości, z każdej poczty, w jednym miejscu. Ponadto, niezależnie od tego, czy komunikujesz się z klientami e-mailowo, telefonicznie czy poprzez czat, wszystkie interakcje są dostępne z jednego miejsca – jest to tzw. Funkcja Voice-over-IP (VOIP). Dzięki niej nie przegapisz żadnej ważnej informacji od klienta. Oprócz tego, Sugester oferuje dziennik połączeń, dzięki któremu użytkownicy mogą śledzić szczegóły każdej rozmowy telefonicznej, wykonywanej przy pomocy systemu VOIP. Jeśli chodzi o same e-maile, do Twojej dyspozycji pozostaje wybór szablonów wiadomości, a także korzystanie z autoodpowiedzi czy też asystenta e-maili. |
Helpdesk | Z powyższymi funkcjami związany jest moduł Helpdesku, który powstał z myślą o przyspieszaniu czynności związanych z firmową korespondencją. Ułatwi Ci on kontrolę nad zbiorowymi adresami oraz skróci czas odpowiadania na wiadomości klientów. Jedną z najciekawszych opcji jest m.in. automatyczne odpisywanie na maile. |
Monitorowanie zadań | Sugester zapewnia także możliwość przeglądania wszystkich zadań i ich postępów. Jest to możliwe dzięki specjalnej tablicy, na której wyświetlają się odpowiednie harmonogramy. Sprawia ona, że pracownicy są świadomi tego, jakich terminów muszą dotrzymać. Ty z kolei możesz sprawdzać, które zadania zostały ukończone, a które jeszcze nie zostały rozpoczęte. Co więcej, aby ułatwić Ci pracę, narzędzie może też wysyłać powiadomienia o określonych zadaniach. |
Tworzenie profesjonalnych umów i ofert | Umowy i oferty można tworzyć w programie samodzielnie lub przy pomocy kreatora. Wystarczy wypełnić szablon odpowiednimi informacjami ioraz wysłać dokument prosto do klienta. Pamiętaj, że szablon można stworzyć raz, a później wielokrotnie z niego korzystać. |
Sugester zintegrowany jest również z narzędziami umożliwiającymi automatyzację marketingu.
Najważniejsze zalety
Oto najważniejsze zalety Sugestera.
Estetyczny interfejs
Bardzo dużą zaletą Sugestera jest estetyczny interfejs, który sprawia, że jego użytkowanie jest nie tylko łatwe, ale i przyjemne. Ważne tylko, aby odpowiednio je na początku skonfigurować.
Testowanie przez 30 dni i niska cena
Oprogramowanie możesz testować aż 30 dni. Dla porównania, narzędzie tego typu można testować zwykle przez 14 dni. Sugester jest również systemem stosunkowo tanim. Dzięki temu, że powstał on w Polsce, płaci się za niego w złotych, a nie – jak to zwykle bywa – w euro czy też dolarach. Co więcej, narzędzie to dostępne jest również w wersji bezpłatnej.
Wsparcie techniczne
Sugester oferuje wsparcie techniczne poprzez czat na żywo lub formularz kontaktowy. Udostępnia też bogatą bazę wiedzy, w której opisanych zostało wiele przykładowych problemów. Sami użytkownicy mogą też zgłaszać sugestie i umieszczać swoje uwagi w specjalnie przeznaczonym do tego forum.
Wady Sugestera
Oto najważniejsze wady Sugestera.
Maksymalnie 100 klientów w bazie
Mowa tu o wersji bezpłatnej. Niestety, nawet dla małych firm i mikroprzedsiębiorstw taka liczba rekordów to zwykle za mało.
Skomplikowana personalizacja lejków sprzedażowych
Personalizacja lejków sprzedażowych jest mało intuicyjna. To, w jaki sposób należy się nią zająć, opisaliśmy w podrozdziale „Sugester – podstawowe funkcje”.
Brak integracji z kalendarzem
W narzędziu nie ma możliwości integracji z zewnętrznym kalendarzem. Jeśli korzystasz z takiego narzędzia na co dzień, możesz odczuwać lekki niedosyt.
Dla kogo sprawdzi się najlepiej?
Sugester to oprogramowanie dla:
- małych firm,
- średnich firm,
- start-upów.
Sugester to nie jest oprogramowanie dla:
- freelancerów.
Jak twierdzi sam Sugester, jego oprogramowanie przeznaczone jest zarówno dla firm, które dopiero rozpoczynają przygodę cyfrową, jak i dla dojrzałych przedsiębiorców.
Sugester – ile to kosztuje?
Plan Pro | Plan Max | Plan Enterprise | Dedicated | |
Cena | 19 zł netto | 29 zł netto | 59 zł netto | Do uzgodnienia |
Istnieje również wersja bezpłatna. Oferowana jest ona firmom z dostępem dla maksymalnie trzech użytkowników, limitem 100 klientów, wysyłką 100 e-maili miesięcznie oraz jednym czatem online.
Podsumowanie
Sugester to narzędzie, które pomoże Ci w generowaniu leadów, korzystając ze zróżnicowanych form kontaktu.
Pozwala ono zbierać wiele informacji o klientach, jak również analizować pracę zespołu oraz konkretnych pracowników.
Jego ogromnym atutem jest możliwość testowania aż przez 30 dni. W tym przedziale cenowym z pewnością jest to jedno z najbardziej atrakcyjnych rozwiązań CRM dla firm.
Funkcje Sugester
Zbiór najbardziej popularnych funkcjonalności, które znajdziesz w narzędziu Sugester. Nie są to wszystkie funkcje narzędzia, a jedynie wybór najciekawszych i najbardziej istotnych.
Funkcjonalność
- Testy A/B
- Segmentacja subskrybentów
- Darmowy okres próbny
- Gotowe szablony wiadomości
- Plan darmowy bez opłat
- E-maile transakcyjne
- Raportowanie w czasie rzeczywistym
- Import / eksport odbiorców
Cennik Sugester
Zobacz, jakiego budżetu potrzebujesz, by korzystać z tego narzędzia.
Alternatywy dla Sugester
Sprawdź inne narzędzia, które realizują podobne cele biznesowe. Być może któreś z nich bardziej Cię zainteresuje.
SALESmanago
Najbogatsza w natywne funkcjonalności platforma na świecie. Nieograniczone użycie funkcji w jednej cenie.
Czytaj recenzjęSugester: Opinie
Podsumowanie opinii
Sugester to naprawdę prosta aplikacja - skromna wizualnie, ale bardzo praktyczna. Robi swoją robotę i za to ją cenię. Korzystałem z tego rozwiązania przy jednym ze start-upów i sprawdzało się naprawdę dobrze. Do tego plan darmowy, który małe firmy mogą uznać za wystarczający.
Oceniam na PLUS
Użytkownik nie wyszczególnił plusów.
Oceniam na MINUS
Użytkownik nie wyszczególnił minusów.