Zarządzanie sprzedażą

  • wszechstronne narzędzie do zarządzania sprzedażą online
  • ponad 300 dostępnych integracji (m.in. z portalami aukcyjnymi, firmami kurierskimi, sklepami internetowymi, narzędziami do fakturowania online)
  • opcja masowego wystawiania produktów np. na Allegro
  • łatwość w przekazywaniu zamówień z Allegro/Amazon/eBay do sklepu
  • wbudowany magazyn produktów
  • bezpłatny okres testowy (14 dni)

Opis narzędzia

BaseLinker to obecnie jedno z najlepszych, wielofunkcyjnych narzędzi przeznaczonych do zarządzania sprzedażą. To idealne rozwiązanie dla każdego, kto zajmuje się sprzedażą online – bez względu na to, czy prowadzi sklep internetowy, czy skupia się na sprzedaży na jednym z popularnych serwisów aukcyjnych takich jak Allegro, Amazon lub eBay. Niezliczona ilość dostępnych funkcji i prosta, intuicyjna obsługa narzędzia sprawiają, że jest to prawdziwy kombajn sprzedażowy, z którego powinien skorzystać każdy sprzedawca.

BaseLinker to polski system istniejący już od 2006 roku, jednak największe zmiany, jakie zaszły w jego funkcjonowaniu, datowane są od 2013 roku. To właśnie w tym czasie dodano opcję integracji sklepu internetowego z Allegro, z możliwością dwustronnej komunikacji między sklepem a serwisem. To niezwykle istotne rozwiązanie daje nam możliwość masowego wystawiania produktów ze sklepu na aukcje, a także przekazywanie zamówień z Allegro do sklepu. 

Integracje z Allegro oraz z licznymi firmami kurierskimi to zaledwie namiastka tego, co możemy znaleźć w systemie BaseLinker. Biorąc pod uwagę mnogość dostępnych rozwiązań, koszt użytkowania tego systemu zdecydowanie działa tu na korzyść. Pierwsze 14 dni użytkowania narzędzia jest zupełnie darmowe – to idealna okazja do tego, by przetestować wszystkie dostępne funkcje. 

Szczegóły

Cena: od 39 zł netto / miesięcznie

Debiut: 2006

Wersja darmowa: wersja testowa na 14 dni

Baza wiedzy: centrum pomocy, FAQ, blog

Język programu: polski, angielski, amerykański

Wsparcie klienta: formularz kontaktowy, mail     

Posiada API: tak

BaseLinker: najważniejsze funkcjonalności

BaseLinker to wyjątkowo intuicyjne narzędzie, z którego obsługą może poradzić sobie dosłownie każdy. Jego niezaprzeczalnym atutem jest komfort w zarządzaniu produktami, zamówieniami oraz wysyłką. Wszystko znajdziemy w jednym miejscu, dzięki czemu oszczędzamy czas i automatyzujemy wiele procesów w naszej firmie. Co dokładnie oferuje BaseLinker?

Manager Zamówień

To prawdziwe serce całego systemu, które skupia w sobie wszystko, co jest najważniejsze dla sprzedawcy. Dzięki niemu możemy bezproblemowo zarządzać wszystkimi zamówieniami i sprawnie je realizować. W managerze łączymy wszystkie dostępne u nas kanały sprzedażowe (aukcje, marketplace, sklep, telefon, poczta e-mail). Dzięki dobrze skonfigurowanemu managerowi nie musimy poświęcać już tak wiele czasu na wysyłanie automatycznych wiadomości do klienta, zmieniać statusów zamówienia, wystawiać i wysyłać faktury, nadawać przesyłki – system robi wszystko za nas.

Praktyczna baza produktów

Jeżeli sprzedajemy produkty wyłącznie za pomocą serwisów aukcyjnych, a nie mamy swojego sklepu internetowego, BaseLinker umożliwia nam stworzenie wirtualnego magazynu, w którym gromadzimy wszystkie informacje o produktach. Dla właścicieli sklepów online to natomiast świetny sposób na katalogowanie produktów, które nie znajdują się w ofercie sklepowej. Co ważne, produkty możemy w prosty sposób importować do wirtualnego magazynu, konfigurować wszelkie parametry i włączać je lub wyłączać ze sprzedaży w dowolnym momencie.

Wygodne zarządzanie wysyłką

BaseLinker możemy zintegrować z usługami wielu firm kurierskich, a także swobodnie zarządzać wysyłką towarów. Nie musimy martwić się logowaniem do różnych kont u operatorów wysyłek – wszystkie parametry ustawiamy automatycznie w jednym systemie, który następnie poinformuje klienta o stanie wysyłki.

Gwarancja bezpieczeństwa 

Wydawać by się mogło, że duże możliwości, jakie daje nam BaseLinker, mogą powodować zmniejszenie bezpieczeństwa dla naszego biznesu lub co gorsza – problemy z ochroną danych klienta. Nic bardziej mylnego. W BaseLinker mamy stały dostęp do danych, które są przechowywane w chmurze – żadna awaria, czy też kradzież komputera nie stanowi tu żadnego problemu. 

Co ważne, na konto logujemy się za pomocą zakodowanego hasła (hash) – nie mamy tu możliwości odzyskania hasła, a jedynie możemy ustawić nowe. By ograniczyć swobodę logowania się, możemy ustawić te adresy IP, z których korzystamy, a także ustawić podwójną autoryzację. Wszystkie dane wprowadzane przez nas do systemu są dwa razy dziennie zapisywane w postaci kopii zapasowych, a w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych czynności serwisowe są uruchamiane natychmiast po wykryciu nieprawidłowości.

BaseLinker: integracje z platformami

BaseLinker możemy w szybki sposób zintegrować z wieloma platformami e-commerce, co odbywa się w dwojaki sposób – poprzez podanie danych dostępowych do API lub poprzez umieszczenie nowego pliku na FTP sklepu. Naszego managera zamówień możemy zintegrować także z wieloma sklepami internetowymi, serwisami aukcyjnymi oraz firmami kurierskimi. Najpopularniejsze integracje w BaseLinker to:

Sklepy internetowe 

  • Magento
  • PrestaShop
  • Shoper
  • WooCommerce

Marketplace

  • Allegro
  • eBay
  • Amazon
  • Ceneo

Firmy wysyłkowe

  • InPost
  • Poczta Polska
  • UPS
  • DHL

Systemy księgowości online

  • wFirma.pl
  • Fakturowo
  • inFakt
  • iFirma

Drukarki online

  • Inspigo
  • PrintNode
  • CloudPrint

Pozostałe

  • Android
  • Slack
  • Thunderbird
  • Gmail

Lista wszystkich integracji dostępna jest na oficjalnej stronie BaseLinker.

Ile to kosztuje?

Po bezpłatnym, 14-dniowym okresie testowym przechodzimy na plany płatne, których koszt uzależniony jest od ilości zamówień i aktywnych aukcji w danym miesiącu. Dla przykładu, przy max. 100 zamówieniach i 1000 aktywnych aukcji płacimy zaledwie 39 zł netto miesięcznie. 

Podsumowanie

BaseLinker to naszym zdaniem must have każdego, kto zajmuje się sprzedażą internetową. Dzięki temu intuicyjnemu w obsłudze narzędziu nie tylko zwiększymy zasięgi sprzedaży, ale także zaoszczędzimy czas poprzez zautomatyzowanie wielu procesów. Do tego dodajmy jeszcze łatwość w implementacji oraz niskie koszty, które z pewnością nie nadszarpną budżetu żadnego przedsiębiorcy.

Najważniejsze zalety BaseLinker:

łatwość obsługi i implementacji

bogactwo dostępnych funkcjonalności

możliwość integracji wszystkich kanałów sprzedażowych w firmie

automatyzacja procesów sprzedażowych

14-dniowy okres testowy (za darmo)

Najważniejsze wady BaseLinker:

co jakiś czas zdarzają się problemy serwisowe

Funkcje BaseLinker

Zbiór najbardziej popularnych funkcjonalności, które znajdziesz w narzędziu BaseLinker. Nie są to wszystkie funkcje narzędzia, a jedynie wybór najciekawszych i najbardziej istotnych.

Funkcjonalność
  • Automatyzacja wysyłek e-mail
  • Darmowy okres próbny
  • Gotowe szablony wiadomości
  • Personalizacja wiadomości
  • E-maile transakcyjne
  • Import / eksport odbiorców

Cennik BaseLinker

Zobacz, jakiego budżetu potrzebujesz, by korzystać z tego narzędzia.


Alternatywy dla BaseLinker

Sprawdź inne narzędzia, które realizują podobne cele biznesowe. Być może któreś z nich bardziej Cię zainteresuje.

BaseLinker: Opinie

5 Ocena Ilość dodanych opinii: 1
5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka
Marcin Wesel avatar
Marcin Wesel – 2021-03-12 20:48:37

Podsumowanie opinii

Bardzo przydatne narzędzie do handlu w internecie, bez którego nie wyobrażam sobie życia. Spina (prawie) wszystko z (prawie) wszystkim. Nawet mniej popularne systemy sklepowe posiadają integrację z BaseLinkerem, co czyni ten system niemal jedynym w swoim rodzaju.

Oceniam na PLUS

Użytkownik nie wyszczególnił plusów.

Oceniam na MINUS

Użytkownik nie wyszczególnił minusów.


Dodaj opinię o BaseLinker