Freshmail
Freshmail: opis narzędzia
Bądź w stałym kontakcie ze swoimi odbiorcami!
- jedno z najskuteczniejszych narzędzi do e-mail marketingu
- łatwa integracja z wieloma platformami
- intuicyjna obsługa
- bogactwo funkcjonalności
Freshmail jest jednym z najpopularniejszych narzędzi do e-mail marketingu, które z roku na rok zyskuje coraz większe uznanie zarówno wśród mniejszych, jak również większych firm. Każdego dnia wysyłanych jest z niego aż 40 milionów wiadomości mailowych.
Skąd bierze się tak duże zainteresowanie tym programem?
W Freshmailu można znaleźć wszystko to, co potrzebne jest do wysyłki skutecznego mailingu i newsletterów. Kilkadziesiąt gotowych szablonów e-maili, które można dowolnie edytować i personalizować, by móc uruchamiać własne kampanie mailingowe. Intuicyjny interfejs, z którego obsługą poradzi sobie każdy, nawet jeśli nie ma specjalistycznej wiedzy marketingowej. Łatwa integracja z wieloma platformami e-commerce, dzięki czemu możemy go w prosty sposób połączyć z naszym sklepem internetowym, stroną lub blogiem.
To nie wszystko!
Podstawowe fakty
Cena: od 50 zł / miesiąc (wysyłka bez limitu do 1000 odbiorców) Debiut: 2009 Wersja darmowa: 14-dniowe konto testowe Język programu: polski, angielski | Platforma: w chmurze (Web, SaaS), Android, iOS Szkolenie z obsługi: samouczki filmowe, instrukcje tekstowe, szkolenia Wsparcie klienta: e-mail, chat, telefon, 24/7 Posiada API: tak |
Najważniejsze funkcjonalności
Sprawdź, w których zadaniach Twojego biznesu Freshmail może Ci pomóc.
E-mail marketing
|
|
SMS i MMS marketing
|
Webinary
|
Freshmail: integracje z platformami
Żeby ułatwić Ci pracę, Freshmail posiada gotowe integracje z popularnymi programami zewnętrznymi. Dzięki temu kilkoma kliknięciami możesz importować i eksportować listę klientów sklepu internetowego do systemu mailingu lub podłączyć się do istniejącego już systemu CRM.
Żeby wymienić tylko kilka aplikacji wspieranych we Freshmailu:
|
|
Freshmail: usługi e-mail marketingu dla biznesu
Freshmail przygotował także ciekawą ofertę dla tych firm, które dopiero zaczynają swoją przygodę z e-mailingiem. Jeśli chcesz mieć stały kontakt ze swoimi odbiorcami, ale nie masz czasu lub nie wiesz, jak się zabrać za e-mail marketing, zobacz, co Freshmail może Ci zaproponować.
Na jakie wsparcie Freshmail możesz liczyć?
|
Cennik Freshmail – ile to kosztuje?
Freshmail oferuje dwie opcje abonamentowe, spośród których wybierasz tę, która będzie najlepsza dla Twojej firmy:
1. Regularne wysyłki mailingowe: wysyłka wiadomości bez limitu, od 50 zł miesięcznie (dla bazy 1000 odbiorców).
2. Płać za wysłane: jednorazowe kampanie mailingowe: kwota określana w zależności od liczby wysłanych maili, od 399 zł za 10 000 wiadomości wysłanych w ciągu 12 miesięcy. Wyższy koszt początkowy wiąże się z mniejszymi kosztami ponoszonymi za wysłanie 1 maila. Im większą paczkę wiadomości kupisz, tym taniej zapłacisz, w przeliczeniu na pojedynczą wiadomość.
Podsumowanie
Freshmail to zdecydowanie jedna z najlepszych opcji na rynku jeśli chodzi o narzędzia do wysyłki skutecznego e-mail marketingu. Znajdziemy tu tak naprawdę wszystko, co jest nam potrzebne do stałego kontaktu z naszymi odbiorcami. Jeśli jednak dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z narzędziami do e-mail marketingu, to pierwsze spotkanie z Freshmailem może sprawić, że przytłoczy Cię ogrom jego funkcji. Patrząc na to z drugiej strony, to ta kopalnia funkcji daje Ci naprawdę duże pole do popisu w działaniach e-mail marketingowych. Zatem warto, czy nie warto? Podsumujmy wszystkie najważniejsze zalety i wady Freshmaila.
Najważniejsze zalety Freshmail:
+ Freshmail Designer: możliwość edycji i personalizacji szablonów dostępnych w bazie oraz importu własnych szablonów
+ czytelny, intuicyjny interfejs
+ wsparcie 24/7
+ dostęp do samouczków, artykułów, porad
+ stały rozwój systemu i ciągłe dodawanie nowych funkcjonalności
+ możliwość korzystania z usług doradczych świadczonych przez Freshmail
+ możliwość przygotowywania i prowadzenia webinarów, szkoleń i konferencji online
Najważniejsze wady Freshmail:
- brak wersji darmowej
- ogrom funkcjonalności może sprawić trudności początkującemu użytkownikowi
- według niektórych użytkowników liczba szablonów jest ograniczona w porównaniu do konkurencji
Funkcje Freshmail
Zbiór najbardziej popularnych funkcjonalności, które znajdziesz w narzędziu Freshmail. Nie są to wszystkie funkcje narzędzia, a jedynie wybór najciekawszych i najbardziej istotnych.
Funkcjonalność
- Testy A/B
- Segmentacja subskrybentów
- Automatyzacja wysyłek e-mail
- Formularze zapisu i pop-up
- Darmowy okres próbny
- Gotowe szablony wiadomości
- Testy antyspamowe
- SMS i MMS marketing
- Personalizacja wiadomości
- Geolokalizacja
- E-maile transakcyjne
- Raportowanie w czasie rzeczywistym
- Import / eksport odbiorców
Cennik Freshmail
Zobacz, jakiego budżetu potrzebujesz, by korzystać z tego narzędzia.
Plan STARTER do 1000 odbiorców bez limitu wysyłki | 50.00 PLN |
Plan STANDARD do 1000 odbiorców bez limitu wysyłek | 190.00 PLN |
Plan PRO do 1000 odbiorców bez limitu wysyłek | 369.00 PLN |
Plan ENTERPRISE dedykowany większym firmom | 2599.00 PLN |
Plan SMS/MMS płatność za pakiet 1000 SMSów | 130.00 PLN |
Plan SMS/MMS płatność za pakiet 10000 SMSów | 1000.00 PLN |
Alternatywy dla Freshmail
Sprawdź inne narzędzia, które realizują podobne cele biznesowe. Być może któreś z nich bardziej Cię zainteresuje.
SALESmanago
Najbogatsza w natywne funkcjonalności platforma na świecie. Nieograniczone użycie funkcji w jednej cenie.
Czytaj recenzjęFreshmail: Opinie
Podsumowanie opinii
Bardzo przyjazne i intuicyjne narzędzie do e-mail marketingu. Sam korzystałem intensywnie kilka lat temu, gdy jeszcze nie wspierali SMSów i Webinarów. Bardzo podoba mi się UI i UX oraz ogólna estetyka wykonania. Projektowanie e-maili odbywa się bez problemów i działa płynnie.
Oceniam na PLUS
Ładnie prezentowane statystyki i anty-spam wbudowany bezpośrednio w narzędzie.
Oceniam na MINUS
Dostarczalność nie była najlepsza i czasem maile trafiały do spamu.
Podsumowanie opinii
Bardzo dobre narzędzie z mnogością opcji. Sprawdza się bardzo dobrze w przypadku sklepu internetowego i rozsyłania cyklicznych maili ofertowych z promocjami. Mają do tego masę bardzo ładnie przygotowanych szablonów i wystarczy tylko uzupełnić zdjęcia produktów i ceny. Z webinarów i SMS nie korzystam, także nie ocenię. Natomiast chciałbym pochwalić obsługę klienta, która stoi na wysokim poziomie i jest zaskakująco pomocna.
Oceniam na PLUS
Użytkownik nie wyszczególnił plusów.
Oceniam na MINUS
Użytkownik nie wyszczególnił minusów.
Podsumowanie opinii
Poprawnie zrobione narzędzie, pomocny support i ładne szablony. Jednak przy możliwościach konkurencji, czegoś wciąż brakuje. Szczególnie przy tym samym poziomie cenowym, co przykładowo GetResponse, który dodatkowo oferuje Ankiety, Lejki Sprzedażowe (Sales Funnels), procesowanie płatności kartami kredytowymi, PayPal czy PayU i dużo więcej customizacji. Dopóki Freshmail oferował darmowe konto do 500 użytkowników, był to świetny punkt początkowy do zabawy z e-mail marketingiem. Teraz, niestety, są lepsze alternatywy zarówno na start, jak i w zaawansowanym etapie.
Oceniam na PLUS
Atrakcyjny wygląd i przyjazny interfejs. Ładne szablony e-mail. Czytelne i chwytliwe wykresy statyk wysyłki, otwarć itp.
Oceniam na MINUS
W tej cenie brakuje mu funkcjonalności, by móc w pełni konkurować z alternatywami. Nie ma planu darmowego, który jest oferowany np. w MailerLite czy MailChimp.
Podsumowanie opinii
Jeśli o mnie chodzi to Freshmail jest genialnym narzędziem. Lubię w nim wszystko i póki co nigdy mnie nie zawiedli.
Oceniam na PLUS
Dostarczalność maili na bardzo dobrym poziomie. Przeszedłem do FreshMaila z MailerLite i poziom otwarć mam dużo wyższy. Nie wiem czego to jest kwestią, ale mój biznes dzięki temu ma się lepiej.
Oceniam na MINUS
Póki co nie znalazłem. Zawsze mogliby dołożyć funkcjonalności.
Podsumowanie opinii
Freshmail jest naprawdę świetny w obsłudze i ma bardzo prosty interfejs. W Polsce jest to jeden z wiodących providerów systemu do e-mail marketingu.
Oceniam na PLUS
Ładne szablony wiadomości, ładne statystyki i raporty, intuicyjny system.
Oceniam na MINUS
Poza e-mail marketingiem, brakuje podstawowych narzędzi do zbierania zapisów na listę. Najbardziej landing pages, które działają sprawnie w niemal każdym konkurencyjnym narzędziu. Przez to musimy korzystać z zewnętrznego narzędzia dedykowanego landing page'om (landingi.pl).