Marketing → marketing automation

  • prawdziwy kombajn do działań marketingowych online (szósty na świecie wśród systemów MA)
  • doskonała platforma dla firm B2C (w tym e-commerce) oraz B2B
  • pionierskie rozwiązania, m.in. technologia Digital Body Language, personalizacja w czasie rzeczywistym
  • integracja z social media
  • bogate zasoby i bardzo dobre wsparcie techniczne

Opis

SALESmanago to jeden z najlepszych systemów Marketing Automation w Polsce i – jak twierdzi GetApp – szósty na świecie system MA, który wyprzedza takich gigantów jak Adobe Marketing Cloud, czy też Oracle Eloqua. Firma została założona w 2012 roku i była to pierwsza polska platforma MA w Polsce. Obecnie SALESmanago zatrudnia ponad 200 specjalistów od marketingu i IT, którzy współpracują z ponad 1000 partnerami biznesowymi z Europy, Azji oraz obu Ameryk.

O sukcesie SALESmanago świadczy nie tylko wysoka pozycja w rankingach, ale także imponujące statystyki: ponad 3000% wzrostu firmy w ciągu ostatnich 5 lat i prawie 100% retencja klientów. Każdego dnia za pośrednictwem SALESmanago wysyłanych jest na całym świecie 75 milionów maili, a w bazach systemowych znajduje się ponad bilion profili różnych klientów. 

SALESmanago oferuje nam nieograniczone możliwości w procesach automatyzacji działań marketingowych, a takie rozwiązania jak Digital Body Language oraz personalizacja w czasie rzeczywistym sprawiają, że jesteśmy w stanie jeszcze lepiej dopasować do oferty do naszych klientów. Z ich usług korzystają takie marki jak m.in. Yves Rocher, Rainbow Tours, Archeton, Medicover, czy też T-Magyar Telekom. Czy to jednak wszystko, co oferuje SALESmanago? Zaraz się o tym przekonamy.

Szczegóły

Cena: od 50 zł / miesiąc (wysyłka bez limitu do 1000 odbiorców)

Debiut: 2011

Wersja darmowa: 30-dniowe konto testowe oraz darmowy pakiet (dla jednego modułu)

Język programu: polski, angielski, niemiecki, hiszpański

Platforma: w chmurze (Web, SaaS), Android

Szkolenie z obsługi: samouczki filmowe, webinary, instrukcje tekstowe, szkolenia, programy certyfikujące 

Wsparcie klienta: e-mail, telefon, chat

Posiada API: tak

SALESmanago: najważniejsze funkcjonalności

Nie bez powodu SALESmanago nazywane jest kombajnem marketingowym, z którego mogą skorzystać zarówno mniejsze, jak i większe firmy. Dzięki niemu możemy wykonać niemal każdą automatyzację procesów sprzedaży w firmie, odzyskać porzucone koszyki, wysłać zautomatyzowane wiadomości mailowe do klientów oraz oferować klientom spersonalizowane kampanie reklamowe. 

Marketing automation

Dzięki SALESmanago jesteśmy w stanie stworzyć kompletne profile klientów oraz segmentować je w taki sposób, by móc dopasowywać do nich spersonalizowane oferty marketingowe (wiadomości e-mail, live chat oraz wiadomości w social media).

  • analiza i raportowanie:
  • analiza ROI/RFM
  • analiza zaangażowania i ruchu na stronie
  • analityka konwersji z różnych kanałów marketingowych
  • analityka ścieżek konwersji
  • analityka skuteczności reguł automatyzacji
  • baza danych kontaktów
  • dynamiczne treści i kreatory formularzy
  • gotowe scenariusze automatyzacji
  • identyfikacja i śledzenia zachowań użytkowników na stronie
  • kanały: notyfikacje push, reklamy w social media i Google, SMS, www, e-mail
  • kalendarz marketingowy
  • lejek sprzedaży
  • life chat
  • możliwość personalizacji treści w mailach i na www
  • personalizowany remarketing
  • ratowanie porzuconych koszyków
  • postowanie w social media
  • pielęgnacja i scoring leadów
  • personalizowany remarketing
  • rekomendacje produktów
  • testowanie A/B
  • tracking offline (m.in. Beacons)
  • wsparcie sztucznej inteligencji
  • zaciąganie danych produktowych
  • zarządzanie kampaniami wielokanałowymi, programami lojalnościowymi i zadaniami zespołu

SALESmanago: integracje z platformami

System SALESmanago gwarantuje komfortowe prowadzenie automatyzacji marketingu oraz sprzedaży do klientów, których dane przechowywane są w innych platformach. Bogata funkcjonalność rozwiązań oferowanych przez SALESmanago sprawia, że możemy go zintegrować z licznymi platformami e-commerce, CRM i ERP, social media, narzędziami wspierającymi i komunikacyjnymi.

  • CallPage
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • IdoSell Shop (dawniej IAI-Shop)
  • Landingi
  • LeadsBridge
  • LiveChat
  • Magento
  • MailChimp
  • PrestaShop
  • Shoper
  • Shopify
  • Shopware
  • Twitter
  • Webankieta
  • WooCommerce
  • Zapier
  • Zoho CRM

Co ważne, dzięki temu wygodnemu narzędziu możemy sprawnie planować posty do social media i to z poziomu systemu, bez konieczności logowania się do portalu. Kampanie reklamowe będą tworzone w oparciu o indywidualne profile klientów, a wszystkie dane klientów (uzyskane np. dzięki udostępnieniu kodów rabatowych lub pobraniu darmowego e-booka) będą gromadzone w systemie.

Cennik SALESmanago – ile to kosztuje?

Zanim przejdziemy do konkretnych stawek, warto doprecyzować, w jaki sposób możemy zacząć pracę z SALESmanago. Otóż jeśli dopiero rozwijamy mały biznes i rozpoczynamy przygodę z MA, to warto zacząć od darmowego pakietu testowego (na 30 dni) i sprawdzenia wszystkich podstawowych funkcjonalności, od e-mail marketingu, smsów, popupów, aż po livechaty, integracje z Facebookiem i Twitterem oraz system CRM. 

Dla mikroprzedsiębiorstw dobrym rozwiązaniem jest także Pakiet Darmowych Produktów, gdzie można wybrać jeden moduł (m.in. CRM, live chat, e-mail marketing lub lead generation) i korzystać z niego za darmo. Wraz z rozwojem firmy możemy przejść do pakietu Professional, by móc skupić się na ustawianiu reguł automatyzacji procesów marketingowych i sprzedażowych. Pakiet ten polecany jest głównie dla sklepów internetowych.

Ostatnim etapem jest pakiet Enterprise dedykowany firmom z dużą liczbą klientów i pracującym z kampaniami dla konkretnych segmentów. Dodatkowo otrzymują tu możliwość rekomendacji produktowych sztucznej inteligencji oraz zaawansowanych opcji, niedostępnych w niższych pakietach.

Wybrane plany cenowe* w SALESmanago w zależności od liczby kontaktów

 ProfessionalEnterprise
Do 1 000499 zł5 150 zł
Do 10 000 848 zł5 499 zł
Do 30 0001 149 zł5 800 zł
Do 50 0001 649 zł6 300 zł
Do 80 000 2 149 zł6 800 zł
Do 150 0003 149 zł7 800 zł

* prezentowane ceny to kwoty netto za 1 miesiąc korzystania z systemu. Ceny nie uwzględniają rabatów, które SALESmanago przydziela klientom indywidualnie.

Podsumowanie

SALESmanago to obecnie jeden z najlepszych systemów Marketing Automation w Polsce, który może być stosowany jako narzędzie do generowania leadów dla małych firm oraz do zaawansowanych działań MA w dużych firmach. W zależności od wybranego pakietu platforma daje nam nieograniczone możliwości rozwoju i wspierania działań marketingowych online.

Najważniejsze zalety SALESmanago:

integracja z social media i innymi platformami

wsparcie w edukacji na temat obsługi narzędzia 

cena adekwatna do oferowanych usług

ciągły rozwój i udoskonalanie oferty

Najważniejsze wady SALESmanago:

ogrom funkcjonalności sprawia, że trzeba poświęcić sporo czasu, by nauczyć się je obsługiwać

Funkcje SALESmanago

Zbiór najbardziej popularnych funkcjonalności, które znajdziesz w narzędziu SALESmanago. Nie są to wszystkie funkcje narzędzia, a jedynie wybór najciekawszych i najbardziej istotnych.

Funkcjonalność
  • Testy A/B
  • Segmentacja subskrybentów
  • Automatyzacja wysyłek e-mail
  • Automatyczna ponowna wysyłka do nieotwartych
  • Formularze zapisu i pop-up
  • Darmowy okres próbny
  • Gotowe szablony wiadomości
  • Testy antyspamowe
  • SMS i MMS marketing
  • Personalizacja wiadomości
  • Geolokalizacja
  • E-maile transakcyjne
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
  • Odzyskiwanie porzuconych koszyków
  • Import / eksport odbiorców

Cennik SALESmanago

Zobacz, jakiego budżetu potrzebujesz, by korzystać z tego narzędzia.


Alternatywy dla SALESmanago

Sprawdź inne narzędzia, które realizują podobne cele biznesowe. Być może któreś z nich bardziej Cię zainteresuje.

SALESmanago: Opinie

3 Ocena Ilość dodanych opinii: 2
5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka
Marcin Wesel avatar
Marcin Wesel – 2020-12-19 21:41:33

Podsumowanie opinii

Potężne narzędzie choć dość skomplikowane w korzystaniu. Brakuje mu intuicyjnej obsługi, które samo prosi się o klikanie w odpowiednie miejsca. Dlatego warto skorzystać z pomocy obsługi klienta SALESmanago.

Oceniam na PLUS

Użytkownik nie wyszczególnił plusów.

Oceniam na MINUS

Użytkownik nie wyszczególnił minusów.

Agnieszka S. avatar
Agnieszka S. – 2023-03-30 05:25:01

Podsumowanie opinii

Zdecydowanie nie polecam! Po dwóch latach użytkowania programu nie mogę odżałować rozpoczęcia współpracy. Drogi, niedopracowany system. Support na starcie, potem przekazywanie problemów do innych działów i za każdym razem okazywało się, że zaszedł jakiś wyjątek, albo że to prawdopodobnie coś u nas. Umowa tak skonstruowana, że praktycznie nie można jej wypowiedzieć, nawet jeśli system nie działa. Automatycznie jest przedłużana na kolejny rok

Oceniam na PLUS

Prosta wysyłka mailingu do bazy kontaktów, pop-up, chat - to działało poprawnie

Oceniam na MINUS

Nietransparentne warunki współpracy - cennika nie możesz porównać z ofertą konkurencji, bo go nie dostajesz przed podpisaniem umowy. Nie działa automatyzacja marketingu po zdarzeniach. Wymaga dużego nakładu czasu i pracy, żeby się wdrożyć. Bardzo ograniczone i niewygodne narzędzie do tworzenia maili. NIewielki wybór szablonów do wyboru. Zanim podpiszecie, porównajcie z konkurencją. Jeśli ktoś Wam poleca Salesmanago- ma za to prowizję. Bądźcie ostrożni. WIele agencji marketingowych z nimi wpsółpracuje na tych zasadach - nie pokazuje alternatywy, tylko nalega na Salesmanago. My też na początku współpracy, choć jesteśmy tylko usługobiorcą, dostaliśmy propozycję, żeby polecać program innym firmom i obietnicę naprawdę dużej prowizji.


Dodaj opinię o SALESmanago