Marketing → E-mail marketing, automatyzacja, landing pages

  • platforma „all-in-one” skupiająca w sobie wszystkie rozwiązania niezbędne w e-mail-marketingu
  • przyjazny, intuicyjny interfejs
  • poziom dostarczalności ponad 99%
  • system antyspamowy Hydra

Opis

GetResponse jest jednym z najciekawszych narzędzi do e-mail marketingu, które już od ponad 20 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania marketingowe dla przedsiębiorców z całego świata. Do tej pory usługom GetRseponse zaufało już ponad 350 000 klientów z 183 krajów, w tym m.in. takie marki jak Avon, LPP, Play, czy też Apart. Obecnie platforma obsługuje aż 27 wersji językowych.

Warto wiedzieć, że GetResponse to narzędzie nie tylko dla dużych korporacji.

Z ich usług korzystają także małe i średnie przedsiębiorstwa, które szukają najlepszego sposobu na tworzenie zaawansowanych kampanii zorientowanych na wysokie wyniki. Z myślą o tych, którzy dopiero zaczynają działania e-mail marketingowe, GetResponse przygotował wyjątkowo intuicyjny edytor z funkcją „drag&drop”, dzięki któremu w prosty sposób można przygotować spersonalizowane wiadomości e-mail.

Otrzymujemy tu bogatą bazę darmowych zdjęć iStock’owych, generator QR oraz możliwość integracji z portalami społecznościowymi. 

GetResponse to także liczne rozwiązania z zakresu marketing automation (w tym m.in. scoring i tagowanie), wbudowany CRM, możliwość przygotowania landing page i formularzy zapisu, jak również stworzenia webinaru. Wśród ciekawych rozwiązań znajdziemy tu także Autofunnel – gotowy system służący do sprzedaży produktów online, a także Hydra – system antyspamowy, zabezpieczający przed wysyłką spamu. I na koniec jeszcze wisienka na torcie: GetRsponse to rozwiązanie, które gwarantuje najwyższy na rynku, ponad 99% poziom dostarczalności.

Szczegóły

Cena: od 50 zł / miesiąc (wysyłka bez limitu do 1000 odbiorców)

Debiut: 1998

Wersja darmowa: 30-dniowe konto testowe

Język programu: polski, angielski, rosyjski, niemiecki, francuski, włoski, brazylijski

Platforma: w chmurze (Web, SaaS), Android, iOS

Szkolenie z obsługi: samouczki filmowe, webinary, instrukcje tekstowe, szkolenia, programy certyfikujące 

Wsparcie klienta: e-mail, telefon, 24/7

Posiada API: tak

GetResponse: najważniejsze funkcjonalności

Nie bez powodu GetRespnse uważane jest za prawdziwą skarbnicę funkcjonalności związanych z e-mail marketingiem.

Znajdziemy tu niezliczoną ilość funkcji i przydatnych narzędzi, dzięki którym przygotujemy skuteczne kampanie e-mail marketingowe i nie tylko. Otrzymujemy tu także cały pakiet funkcji do MA, tworzenia landingów, webinarów oraz formularzy zapisu. Zdecydowanym udogodnieniem jest także wbudowany CRM, dzięki któremu możemy w prosty sposób zorganizować cały proces sprzedażowy w naszej firmie.

E-mail marketing

Codzienne korzystanie z GetResponse nie powinno przysporzyć nikomu problemu, nawet jeśli do tej pory nie mieliśmy do czynienia z narzędziami do e-mail marketingu. Cały interfejs został zaprojektowany w taki sposób, by z jego obsługą poradził sobie każdy. Setki, a nawet tysiące gotowych szablonów, wygodny edytor „drag&drop”, dzięki któremu możemy projektować wiadomości i strony lądowania, a także liczne rozwiązania z zakresu analizy i raportowania wyników kampanii to zaledwie namiastka tego, co otrzymujemy w GetResponse.

  • tysiące gotowych szablonów z możliwością edycji i personalizacji:
  • szablony formularzy
  • szablony mailingów i newsletterów
  • intuicyjny edytor drag&drop:
  • edytor formularzy
  • edytor szablonów maili
  • edytor WYSIWYG
  • testowanie wiadomości:
  • testy A/B
  • testy antyspamowe
  • analiza i raportowanie:
  • analiza RFM
  • analiza ROI
  • analiza zaangażowania
  • śledzenie konwersji
  • raportowanie w czasie rzeczywistym
  • raporty z kampanii
  • segmentacja odbiorców i klientów
  • integracje:
  • integracja z platformami e-commerce
  • integracja z systemem CRM
  • kampanie mailingowe:
  • planowanie kampanii
  • kampanie wielokanałowe
  • dynamiczne treści (dynamic content)
  • wizualne tworzenie kampanii z bloków
  • automatyzacja komunikacji z odbiorcami
  • automatyczna wysyłka serii maili
  • automatycznie wyzwalanie akcji i wiadomości
  • zarządzanie bazą klientów:
  • baza danych kontaktów
  • zarządzanie bazą odbiorców
  • zarządzanie uprawnieniami użytkowników
  • import / eksport odbiorców
  • śledzenie zachowań odbiorców
  • formularze pop-up
  • geolokalizacja
  • odzyskiwanie porzuconego koszyka
  • maile transakcyjne
  • podgląd wiadomości w skrzynkach (inbox test)
  • pola niestandardowe
  • wbudowany CRM
  • webinary
  • wysyłka okazjonalna (np. urodzinowa)
  • wsparcie zabezpieczeń SPF, DKIM, DMARC

Strony landing page

W GetResponse prostą stronę lądowania możemy przygotować w zaledwie 30 minut. Do wyboru mamy setki ciekawych szablonów, które możemy wykorzystywać w różnych celach, np. jako zaproszenie do subskrypcji, do sprzedaży/promocji produktów lub usług, a także jako zachęta do pobrania naszego produktu.

  • edytory:
  • własnych skryptów
  • formularzy
  • wizualny edytor LP
  • analiza ruchu na stronie
  • narzędzia do generowania leadów

 

  • obsługa własnych domen
  • setki szablonów stron
  • szyfrowanie SSL
  • testy A/B
  • zarządzanie pop-up’ami

 

Marketing automation

W GetResponse znajdziemy cały moduł z profesjonalnymi narzędziami do automatyzacji marketingu dla branży e-commerce. Dzięki nim jesteśmy w stanie lepiej poznać nawyki zakupowe naszych klientów m.in. poprzez śledzenie ich aktywności na stronie, czy też analizę porzuconych koszyków.

  • analiza i raportowanie
  • analiza ROI
  • analiza zaangażowania
  • analityka konwersji z różnych kanałów marketingowych
  • analityka ścieżek konwersji
  • analityka skuteczności reguł automatyzacji
  • baza danych kontaktów
  • dynamiczne treści i kreatory formularzy
  • gotowe scenariusze automatyzacji

 

  • kanał e-mail
  • kalendarz marketingowy
  • lejek sprzedaży
  • możliwość personalizacji treści mailingu
  • platforma webinarowa
  • ratowanie porzuconych koszyków
  • pielęgnacja i scoring leadów
  • personalizowany remarketing
  • testowanie A/B
  • zarządzanie kampaniami wielokanałowymi

Wbudowany system CRM

Obsługę mailingów wysyłanych poprzez GetResponse ułatwia wbudowany system CRM, dzięki któremu możemy szybko i sprawnie zarządzać zarówno kalendarzem i zadaniami, jak również formularzami i lejkiem sprzedaży. Dodatkowo uzyskujemy tu przejrzysty obraz działań potencjalnych klientów w różnych kanałach sprzedażowych, co przekłada się na lepszą organizację procesów sprzedażowych w firmie.

Dzięki temu, nie musimy inwestować w zewnętrzne narzędzia CRM, które bywają bardzo drogie. Często ich funkcjonalności wykorzystujemy tylko w niewielkim procencie. Tutaj mamy najbardziej istotne funkcje pod ręką, w jednym narzędziu.

zarządzanie:

  • kalendarzem
  • przypomnieniami
  • zadaniami
  • formularzami
  • lejkiem sprzedaży

                  

  • integracja z Google Apps
  • automatyzacja procesów sprzedaży
  • scoring lidów
  • prognozowanie sprzedaży
  • przechowywanie dokumentów
  • segmentacja

GetResponse: integracje z platformami

W GetResponse możemy korzystać z ponad 200 różnych integracji, w tym aż 100 gotowych integracji API. Użytkownicy mają także możliwość tworzyć własne aplikacje z publicznym API. 

  • BingAds
  • CapsuleCRM
  • Chargify
  • ClickMeeting
  • Desk.com
  • Drupal
  • Eventbrite
  • Evernote
  • Facebook
  • FormSite
  • Freshbooks
  • Gmail
  • Google AdWords
  • Google Analytics
  • Google Contacts
  • Google Docs
  • Heap Analytics
  • HubSpot
  • iStockphoto
  • Joomla!
  • Kissmetrics
  • Landingi
  • LiveChat
  • Magento
  • Mixpanel
  • OpenCart
  • PayPal
  • PayU
  • PrestaShop
  • SalesForce
  • Shoper
  • Shopify
  • Shoplo
  • Typeform
  • Visual Website Optimizer
  • Wistia
  • WooCommerce
  • WordPress
  • Wufoo
  • Yandex Metrica
  • Zapier
  • Zendesk
  • Zoho CRM

Cennik GetResponse – ile to kosztuje?

Pierwszy miesiąc użytkowania GetResponse jest całkowicie bezpłatny. Wystarczy jedynie zarejestrować konto testowe, by móc wypróbować wszystkie możliwości oferowane przez platformę. Oczywiście, obowiązują pewne ograniczenia co do ilości obsługiwanych osób w trakcie trwania okresu próbnego.

Po upływie tego czasu wybieramy jeden z czterech pakietów abonamentowych, który najlepiej sprosta naszym oczekiwaniom. Ceny zaczynają się już od 50 zł i zależą od liczby subskrybentów, którym chcemy wysyłać wiadomości e-mail.

Poniżej przedstawiamy przykładowy cennik pakietów GetResponse dla bazy odbiorców liczącej 1000 kontaktów.

Podsumowanie

GetResponse to mocno rozbudowane narzędzie marketingowe, które śmiało możemy nazwać kombajnem dla branży e-commerce.

Platforma zawiera w sobie wszystko, co jest nam potrzebne do prowadzenia marketingu online, począwszy od czytelnego interfejsu i imponującej ilości gotowych szablonów, poprzez funkcje marketing automation, aż po wbudowany CRM, możliwość przygotowywania webinarów i ston typu landing page. Jeśli dodać do tego poziom dostarczalności wynoszący aż 99%, to okazuje się, że jest to narzędzie niemal idealne – zarówno dla mniejszych, jak i większych przedsiębiorstw.

Ostatnio wprowadzoną funkcjonalnością, która jeszcze mocniej przemawia za GetResponse, jest opcja przyjmowania zamówień i płatności od klientów, bezpośrednio na stronie typu landing page. Poza standardowymi płatnościami kartami kredytowymi, możemy również skonfigurować płatności PayU.

Najważniejsze zalety GetResponse:

przejrzysty panel z szerokim wachlarzem funkcjonalności

stała dostarczalność na poziomie 99%

możliwość analizy zachowań i nawyków potencjalnych odbiorców

wbudowany system CRM

rozbudowany model Enterprise dla dużych firm i korporacji

możliwość tworzenia stron lądowania i webinarów

możliwość przyjmowania zamówień i płatności od klientów

Najważniejsze wady GetResponse:

stosunkowo wysoka cena w porównaniu do konkurencji

płatność za liczbę kontaktów na listach (jeśli ten sam adres mamy skopiowany na dwóch listach, zapłacimy za niego podwójnie)

Funkcje GetResponse

Zbiór najbardziej popularnych funkcjonalności, które znajdziesz w narzędziu GetResponse. Nie są to wszystkie funkcje narzędzia, a jedynie wybór najciekawszych i najbardziej istotnych.

Funkcjonalność
  • Testy A/B
  • Segmentacja subskrybentów
  • Kreator landing pages
  • Automatyzacja wysyłek e-mail
  • Automatyczna ponowna wysyłka do nieotwartych
  • Formularze zapisu i pop-up
  • Darmowy okres próbny
  • Gotowe szablony wiadomości
  • Testy antyspamowe
  • SMS i MMS marketing
  • Personalizacja wiadomości
  • Geolokalizacja
  • E-maile transakcyjne
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
  • Lejki sprzedażowe
  • Odzyskiwanie porzuconych koszyków
  • Import / eksport odbiorców

Cennik GetResponse

Zobacz, jakiego budżetu potrzebujesz, by korzystać z tego narzędzia.

Plan BASIC do 1000 odbiorców bez limitu wysyłki 50.00 PLN
Plan PLUS do 1000 odbiorców bez limitu wysyłki 199.00 PLN
Plan PROFESSIONAL do 1000 odbiorców bez limitu wysyłki 379.00 PLN

GetResponse: Opinie

5 Ocena Ilość dodanych opinii: 2
5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka
Marcin Wesel avatar
Marcin Wesel – 2020-11-07 06:51:13

Podsumowanie opinii

Polecam z czystym sumieniem. Jeśli już zarabiasz na e-mail marketingu i chcesz pójść o krok dalej w automatyzacji i uzupełnić ofertę o webinary i sprzedaż online, to GetResponse jest dla Ciebie idealny.

Oceniam na PLUS

Mnogość funkcjonalności i wsparcie w języku polskim.

Oceniam na MINUS

Trzeba uważać na liczbę odbiorców i ich kopiowanie pomiędzy listami, bo Twój limit może się szybko wyczerpać.

Grzegorz Kolwaski avatar
Grzegorz Kolwaski – 2020-11-08 21:20:22

Podsumowanie opinii

Wow, GetResponse to petarda w świecie e-mail marketingu. W tej cenie dostajemy wszystko, czego marketer może sobie zamarzyć. Wszelkiego rodzaju automatyzacje, autorespondery, ankiety, lejki sprzedażowe i webinary! Do tego wspierają polskie systemy płatności (jak PayU), dzięki czemu mamy przyjazną stronę sprzedażową z obsługą polskich przelewów i BLIKa.

Oceniam na PLUS

Użytkownik nie wyszczególnił plusów.

Oceniam na MINUS

Użytkownik nie wyszczególnił minusów.


Dodaj opinię o GetResponse